piątek, 29 lipca 2016

#37 Marzenia się spełniają !

Hej, przychodzę do was z ogromną dla mnie niespodzianką. Pamiętacie jak pisałam o przyjaźni na odległość? Jak nie, to zapraszam tu KLIK .
Jestem aktualnie bardzo podekscytowana, ponieważ swoją internetową przyjaciółkę Magdę poznałam 2 lata temu, na grupie Kwiatonators ( idol: Dawid Kwiatkowski ) Długo z Magdą planowałyśmy nasze spotkania, lecz zawsze nam coś wypadało. Dzisiaj dowiedziałam się przypadkiem, że odbędzie się koncert Dawida w Kołobrzegu ( około 120 km ode mnie. ) Długo się nie zastanawiałam nad decyzją, która jest bardzo spontaniczna, sama nie wierze że na to wpadłam. Napisałam do mojej przyjaciółki, czy znajdzie czas 7 sierpnia, i przyjedzie do mnie. Porozmawiałyśmy o tym, i zgodziła się. W końcu się spotkamy. Mimo, że mam 19 lat, to trudno było do tej pory się spotkać. Łączyłam pracę ze szkołą, i z moimi pasjami, ona chodziła do szkoły, a teraz oficjalnie mogę wam powiedzieć, że jak się czegoś bardzo chcę i się w to wierzy, to w końcu się spełni. To co się wydarzyło dzisiaj, co się dzieje teraz. Zmotywowało mnie to, do napisania posta. Nie pisze wam tego, ponieważ chce się pochwalić. Pisze wam to, byście uwierzyli w marzenia. Moje marzenie spełni się dopiero po 2 latach. Ale spełni się bo wierzyłam w to, i nigdy nie przestało mi na tym zależeć. Na pewno za tydzień będzie notka o tym spotkaniu, jak to wszystko wyszło, bo sama lubię czytać czy oglądać takie posty/filmy. Mam nadzieję że nam się uda, i wszystko będzie tak jak być powinno. W końcu ! <3
A może z kimś się widzę 7 sierpnia w Kołobrzegu? Dajcie znać koniecznie w komentarzu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz