czwartek, 23 kwietnia 2015

#6 Internetowa przyjaźń

Czy internetowa przyjaźń istnieje ?

Czy internetowa przyjaźń istnieje? Wiele osób uważa, że taka typu przyjaźń wcale nie istnieje lub jest krótkotrwała. Muszę was przekonać jednak, że nie w każdym przypadku tak jest, co prawda wiele przyjaźni rozpada się, ale nie każda, bynajmniej nie w moim przypadku. Myślę, że w takich przyjaźniach trzeba mieć dużo siły, trzeba być wytrwałym i mieć tę nadzieję, że kiedyś spotkamy naszych internetowych znajomych. W internecie trzeba być na prawdę czujnym jeżeli chodzi o pisanie z obcymi, ponieważ nie wiadomo nigdy kto jest z drugiej strony monitora.
Internetowa przyjaźń jest trudna, dwoje ludzi, komputery i może setki kilometrów które ich łączą. Taka przyjaźń jest inna niż taka w której przyjaciele widują się codziennie.
Przyznam sama kiedyś pisałam z wieloma osobami przez internet, było całkiem okej jednak to nie była przyjaźń, nazwałabym chwilowa znajomość.Teraz, mam osobę którą poznałam w realnym świecie całkiem przypadkiem jednak i tak  dzielą nas kilometry, jedynie piszemy, rozmawiamy przez telefon.
Opowiem wam teraz jak poznałam moją internetową przyjaciółkę <3

 Zaczęło się wszystko od grupy " Kwiatonators " - tam się poznałyśmy jakoś w wakacje 2014r.
pisaliśmy oczywiście o Dawidzie, a potem kontakt nam się urwał, na dość długi czas...Potem to odnowiliśmy, pisaliśmy codziennie, stawałyśmy się dla siebie coraz ważniejsze, aż do dzisiaj. Nie tylko jesteśmy przyjaciółkami ale i siostrami <3 Jest dla mnie kimś naprawdę ważnym i szczerze nie wyobrażam sobie że mogłoby jej teraz obok mnie nie być.



    Za 14 dni się widzimy <3 Jadę do niej, w końcu <3 w końcu zobaczę moją misie <3 Tak bardzo za nią tęsknie <3 :(











    Wiem że nasza przyjaźń przetrwa do końca, tylko musimy przetrwać tą odległość <3

    Tutaj znajduję się nasz film, oczywiście powstanie 2 część, dodam ją zaraz po zobaczeniu się z moją Mychą <3

    Mam nadzieję że post wam się podobał :)
    A wy macie jakieś internetowe przyjaźnie ? :)


    1 komentarz: