niedziela, 3 stycznia 2016

#30 Jak zaczęła się moja przygoda z muzyką?

Witam wszystkich, dzisiaj opowiem wam troszkę o muzyce. O tym jak to wszystko się zaczęło i jak jest do teraz. Czy dalej jestem tak muzykalna, a może coś się zmieniło? Zapraszam :)

Moja przygoda z muzyką zaczęła się już w podstawówce. Moja mama zapisała mnie do chórku, gdzie śpiewałam na różnych występach i przedstawieniach. Tak było do końca szkoły podstawowej. W pierwszej klasie gimnazjum moje gusta się nie co zmieniły. W mojej dawnej szkole były organizowane zajęcia muzyczne. Ksiądz uczył grać na różnych instrumentach. Ja zapisałam się na pianino. Uczyłam się grać 2 lata. Wiadomo gimnazjum, nowe znajomości, zaczynające się problemy.. Zaczęłam interesować się cięższą muzyką. Zaczęłam słuchać takie zespoły jak BMTH czy ACDC. Nie ukrywając, że zainteresowałam się koncertami tego typu rodzaju muzyki. Oczywiście uczestniczyłam w nich :) Tak mniej więcej było do końca gimnazjum. Z tego względu, iż moje style choćby ubierania zmieniały się dość szybko, zmieniłam też rodzaj muzyki. Zaczęłam słuchać popu. Ale także i rapu. Do tej pory Rap jest moją miłością. Wszystko zaczęło się od filmu " Galerianki" gdzie pierwszy raz usłyszałam piosenki OSTR.  Do tego doszło pisanie. Pisanie tekstów zaczęłam, gdy miałam problemy ze sobą ( tutaj notka ) KLIK
Dawało i daje dalej dużo siły i motywacji. Pisze piosenki o swoim życiu, o swoich przeżyciach, o tym co czuję w danym momencie. Muzyka zmienia ludzi. 
Można powiedzieć, że rap uratował mi życie *śmiech* 

Zaczęłam pogłębiać się w tym coraz bardziej, zaczęłam szukać informacji o Hip Hopie. Pamiętajcie, że Rap to muzyka a Hip Hop to kultura. Piszę dla jasności :) Bo wiem, że niektórzy mylą te dwa pojęcia ze sobą. 
Muzyka była i jest ze mną od zawsze do końca. Bez muzyki nie istnieję.. W trudnych chwilach, gdy jest mi na prawdę smutno i nie mam ochoty na nic. Włączam bit i pisze.. po prostu biorę kartkę i długopis, przelewam myśli na papier bo to chcę właśnie robić. :) 

Myślę, że takie posty, są przydatne. Mogę się podzielić moją opowieścią z wami, a wy możecie choć troszeczkę mnie poznać :)

A wy jakiej muzyki słuchacie? Dajcie znać w komentarzu! :)
Chcesz być na bieżąco? Zaobserwuj :)  

1 komentarz: