sobota, 24 października 2015

#23 Stylizacje na jesienne dni :)

Hej, dzisiaj przychodzę do was ze stylizacjami na jesienne wieczory, czy wypady do parku lub kina.
Mam nadzieję że taka notka przypadnie wam do gustu :) Zapraszam do czytania i komentowania :) Jeśli jeszcze mnie nie obserwujesz - Zapraszam do kliknięcia :)



  • Pierwszy zestaw:


kapelusz - KLIK
szal - H&M
spodnie - Zara
Buty - Adidas
płaszcz - H&M
  • Drugi zestaw:
Buty - CCC
Bluza - KLIK
Spodnie - New Yorker

  • Trzecia stylizacja:
Spodnie - KLIK
Puder - KLIK
Kredka do oczu - KLIK
Maskara - KLIK
Bluza - Allegro

  •  Czwarta stylizacja:
  •  Piąta stylizacja:


  •  6 stylizacja:





Mam nadzieję, że ta notka wam się spodobała. Pamiętajcie do obserwowania i komentowania :)
Zawsze daję to motywację ! :)


4 komentarze:

  1. Bardzo fajne propozycje stylizacji. Mnie najbardziej przypadła do gustu pierwsza i ostatnia :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz i skomentujesz, zapraszam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi i ostatni najlepsze! :D
    yukinephoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń