niedziela, 1 listopada 2015

#24 Ulubieńcy października :)

Hej, przychodzę dziś do Was z postem, który sama lubię przeglądać u innych blogerek. Jak widzicie po tytule przedstawię Wam ulubieńców października. Czas mija mi bardzo, bardzo szybko.. Dopiero co zaczęłam szkołę a tu już pierwsze półrocze za mną.  Zapraszam do dalszej części postu ! 

 


 
  •   pierwszym ulubieńcem jest paletka cieni " Nude'Tude "
Tutaj możecie to kupić


  • drugim ulubieńcem są świeczki zapachowe WoodWick 

Marionberry to słodki i soczysty zapach dzikich jeżyn. To zapach bardzo w moim stylu, idealny na wieczór. Jest delikatny, a jeżyny to wspaniałe połączenie. 
Tropical Oasis to zapach tropikalnych owoców, orzeźwiającego kokosa, niekończącej się białej plaży oraz wspaniałej, turkusowej wody.

Jestem bardzo zachwycona tymi świeczkami, ponieważ
pierwszy raz spotkałam się z naturalnym drewnianym knotem, który został specjalnie zaprojektowany, aby wydawał kojący dźwięk przypominający skwierczenie drewna w domowym kominku. Nie kopci się. Świeca pali się równo i rozpuszcza równomiernie. 


kolejnym ulubieńcem jest szczotka Tanglee Teezer



Jest mała więc bez problemu zapakuje ją do każdej torebki, nawet tej najmniejszej. Nie wyrwa włosów, dobrze je rozczesuje i masuje jednocześnie głowę. Bardzo lubie te szczotki i każdemu polecam.

  • następnym ulubieńcem są gumki do włosów invisi bobble

  •  jeśli chodzi o napoje, w tym miesiącu najczęstszym produktem było Caramel Macchiato ze Starbucksa. 

  • Piosenki:
  1. Pierwszą piosenką - Justin Bieber - Sorry KLIK
  2. Drugą piosenką - Selena Gomez - Same Old Love KLIK
  3. Trzecią piosenką - Buka, Rahim, Natalia Nykiel - Obiecuję Ci KLIK

Mam nadzieję, że notka wam się podobała, zapraszam do komentowania i obserwowania :) Mam pomysł na kolejny post, ale musicie mi w tym pomóc, chce zrobić Q&A, gdzie będziecie mnie pytać o co tylko chcecie. Tutaj w komentarzach lub na asku: KLIK

Do zobaczenia :)



 
 

5 komentarzy:

  1. ciekawe rzeczy

    obserwuje i liczę na samo http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :) TT bardzo fajny no i Starbucks zapraszam do mnie http://normalgirl999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń