wtorek, 13 października 2015

#22 Ulubieńcy września

Hej, postanowiłam że każdego miesiąca będę dodawać ulubieńców. Ten temat na blogach
jest bardzo często odwiedzany, a ja dotychczas zrobiłam go tylko raz. Mianowicie w Kwietniu,
od teraz postaram się dodawać ulubieńców co miesiąc. A dzisiaj przychodzę do was z
ulubieńcami Września. Zapraszam do czytania, oraz komentowania. Jeśli mnie jeszcze nie
obserwujesz, zapraszam do obserwacji po prawej stronie :)


  • Zacznę od jedzenia i picia :)
W tym miesiąciu najczęściej jadłam Longera z KFC.
Zawszę jak jestem w mieście np. na zakupach i chcę coś na szybko zjeść zawsze kupuję
Longera, a do tego frytki :)


Jeśli chodzi o napoje to były takie dwa:
- pierwsze to berry hibiscus ze Starbucksa
- a drugie to ICED FRUIT SMOOTHIES o smaku Bananowo-Truskawkowym


  • Kosmetykiem na wrzesień był suchy szampon Batiste.
    Kupiłam go w połowie września ale sprawdził sie w 100% w takich leniwych dniach.
  • Jeżeli chodzi o ksiązkę to jest to książka pt.
    - Nikogo nie zabiłam - Maciel Amanda.

 Co prawda jestem w połowie czytania, ale tą książkę mogę wam w 100% polecić.
Książka inspirowana prawdziwymi zdarzeniami, którą trzeba przeczytać, i o której należy
rozmawiać. Sara i troje innych uczniów liceum zostało oskarżonych o psychiczne znęcanie
się nad swoją koleżanką, które w konsekwencji pchnęło ją do popełnienia samobójstwa.
Sara jest napiętnowana i uznana za winną przez swoich kolegów, miejscową społeczność i media.
W wakacje poprzedzające klasę maturalną, między spotkaniami z prawnikami i sądową
psychoterapeutką, Sara musi się zastanowić nad wydarzeniami, które doprowadziły do tej
tragedii.

  • Piosenki które mnie zainspirowały, oraz te które pokochałam to:
One Direction - Drag me down KLIK
Jetta - I'd Love to Change the World (Matstubs Remix) KLIK
Racuch&Drapol - Dzień jak co dzień KLIK
The Fooo Conspiracy - Don't Tell 'Em KLIK
Voli Veni Loku - Po prostu Żyj !  KLIK



Facebook - Zaobserwuj
Ask.fm - KLIK
Snapchat - Mawi177


7 komentarzy:

  1. Kocham tego longer! Super nowości :(
    http://wgnadii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jadłam longera, co do szamponu, muszę wypróbować, no i książka, wydaje się być bardzo ciekawa. Co do postów tego typu, nie przepadam, ale obroniłaś się książką i 'streszczeniem'. Piosenkę OR znam i zapada w pamięć, mimo że zdecydowanie nie lubię takich zespołów, wygrywa Eminem i rock, metal. Życzę ciepłych jesiennych dni i mnóstwa wieczorów do czytania.

    http://onlybyme7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za miły komentarz. Zawsze daję mi to motywację do dalszych postów ;>

      Usuń
  3. Też moim ulubieńcem jest szampon z Batiste ;) Kocham Starbucks, haha ;)!

    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię te szampony z Batiste :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<





    OdpowiedzUsuń