poniedziałek, 4 maja 2015

#9 Ulubieńcy Kwietnia

Hej, dzisiaj przychodzę do Was z ulubieńcami kwietnia, kosmetyki są przetestowane, także zapraszam do czytania :)

  • zacznę od Balsamu do ust, kupiłam go na tej stronie: http://cocolita.pl/balsamy/eos-balsam-do-ust-summer-fruit-letnie-owoce?from=listing&campaign-id=19
    Jest świetny w użyciu, ma lekki różowy kolor, a do tego świetnie pachnie truskawką i arbuzem, naprawdę polecam.

    • drugą rzeczą z tego samego sklepu jest suchy szampon, o wspaniałym zapachu.Wystarczy rozpylić na suche włosy z odległości około 30 cm, odczekać pół minuty i wyczesać go. W rezultacie Twoje włosy będą odświeżone, miękkie, puszyste oraz cudownie pachnące bez użycia wody.


      •  następną rzeczą to 2 eyelinery. Obydwa są z rossmana, Oba są świetne, serdecznie je polecam. Pierwszy jest z my Secret a drugi z Rimmel.
      •  przed ostatnią rzeczą jest Peeling Myjący i wygładzający o zapachu pomarańczy. Jest on z Joanny i kupiłam go w Naturze. Bardzo wam go polecam, używa się go oczywiście do twarzy, wystarczy nałożyć grubszą warstwę na twarz, odczekać jakieś 10 minut i zmyć ciepłą wodą. Rezultaty to: oczyszczona i odświeżona skóra, gładsza i milsza w dotyku, oraz przyjemnie pachnąca.
        •  Ostatnią moją ulubioną rzeczą jest spray do ciała, o niezwykłym zapachu, po prostu się w nim zakochałam :) Jest wprost idealny, o zapachu Truskawki z Wanilią, ten produkt bardzo wam polecam :)
          Pożyczyłam aktualnie koleżance, ale w Rossmanie na pewno go znajdziecie :)


          Mam nadzieję że wpis wam się podobał, jutro dodam post związany z ubraniami kupowanymi na stronach internetowych. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz