wtorek, 5 maja 2015

#10 Magia zakupów :)


Hej, ten post będzie podzielony na dwie części, w tym pokaże wam co Sobie kupiłam na tej stronie http://www.magiazakupow.com/
Przed chwilą przyszła mi paczka, więc pokaże wam jak ta paczka została zapakowana i co się w niej znajdowało. Dodam że produkty kupowałam z 10% rabatem.





- Tak właśnie wygląda pudełko, jak dla mnie zakup bardzo dobrze zapakowany, obklejony taśmą, co powoduję że nic nie ma prawa wypaść.
- Zamówiłam sobie 2 pary skarpetek typu Stopki, tutaj trafiłam na bonus, ponieważ jak się kupowało 2 pary, to 3 sami wybierali za darmo. :) Szczerze mówiąc spodziewałam się, że będą one wykonane z lepszego materiału, ponieważ po rozpakowaniu okazały się troszkę inne niż na zdjęciach, troszkę prześwitują, ale kolor jest identyczny.






















- następnie zamówiłam sobie czarne podkolanówki, z których jestem bardzo zadowolona :)







- ostatnim produktem z tego sklepu jest różowa "nerka" w słodycze, dla mnie jest po prostu przecudowna i bardzo ładna :)
Od dłuższego czasu miałam sobie taką kupić, ale zawsze kupowałam coś innego, w końcu ją mam i jestem z niej bardzo zadowolona :)



To by było na tyle, jest to mój pierwszy zakup z tego sklepu, i jestem z niego zadowolona, wam też bardzo polecam tą stronę :)
#MAGIAZAKUPOW


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz