czwartek, 30 kwietnia 2015

#8 Fakty o mnie :)


Witam wszystkich :)
Dzisiaj post będzie o mnie. Zadaliście mi pytania i zaraz na nie tutaj odpowiem :)
Zanim do tego dojdę, chciałabym wam pokazać dosłownie kilka rzeczy, które sobie dzisiaj kupiłam. Są to gumy rozpuszczalne w których od razu się zakochałam. Polecam wam wszystkich, kosztują około 3 zł i są naprawdę przepyszne. Kupiłam także świeczki z Ikei. Są to świeczki o zapachu: Cukierków, wanilii i lodów ciasteczkowych, oraz różowy lakier do paznokci za jedyne 2 zł, polecam wam odwiedzić sklep Rossmann, ponieważ są teraz przeceny :)








PYTANIA OD WAS :
1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?
- oczywiście telefon, i słuchawki, bez tego nigdzie się nie rusze :D
2. Jesteś od czegoś uzależniona ?
- to dla niektórych bardzo śmieszne, ponieważ najbardziej jestem uzależniona właśnie od świeczek, mam ich tyle w swoim pokoju, że ciężko by było je zliczyć *śmiech* oprócz nich, co 2 minuty poprawiam włosy, oraz moim uzależnieniem są żelki, oraz muzyka..
3. Ile masz lat ?
- Mam 17 lat, ale w tym roku kończe 18 :)
4.
Facebook vs Twitter ?
- zdecydowanie Facebook :)
5. Ulubiony owoc ?
- bardzo lubię truskawki i arbuz, ale najbardziej mandarynki ( te z puszki ) i brzoskwinie :)
6.
Kolor ścian w pokoju ?
- jasny fiolet :)
7. Masz chłopaka?
- aktualnie nie, ale kto wie :)
8. Masz jakieś zwierzę?
- mam 2 psy, które kocham najmocniej na świecie. Kundelek pomieszany z labradorem - Mika i Cocker-Spaniel Koko :)
9. Imiona twoich przyjaciół?
- Magda, Marcin, Natalia i Kuba :)
10.
Ile masz wzrostu ?
- 165 cm.
11. Ulubiony kolor ?
- jest to fioletowy, czarny i niebieski :)
12. Masz jakiś idoli?
- Jestem Fanką Dawida Kwiatkowskiego, Rihanny i Margaret.
13. Co znajduję się w twoim pokoju, jest on duży ?
- mój pokój jest średni, nie jest duży ale też i nie mały. Znajduję się w nim to co powinno się znajdować. Mam dużą szafę, biurko, łóżko, komodę, oraz półkę.
14. Wiemy że już tańczysz, ale nie wiemy co dokładnie..?
- heh, no tak .. Tańczę głównie Hip-Hop i C-walk.
15. Jaki masz swój styl ubierania?
- mój styl jest w sumie różny, nie potrafię go opisać, ale jest wyjątkowy. Ubieram się tak jak mi się podoba, i jak mi jest wygodnie.



Mam nadzieję że wpis wam się podobał :)

Na asku możecie zadawać mi pytania, oraz proponować na jakie tematy mam pisać kolejne posty :) Dziś zaczynamy długi weekend, więc miłej Majówki wam życzę, do zobaczenia już jutro :)


http://ask.fm/BigLove16 serdecznie zapraszam :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz