wtorek, 12 maja 2015

#11 Związek na odległość, czy ma to sens?

Heej, na wstępie od razu wam piszę, że przepraszam za dłuższą nieobecność ale po prostu coś mi się działo z internetem i nie miałam jak wstawiać kolejnych postów, ale spokojnie, w tym tygodniu to nadrobię. Dzisiaj poruszę temat o miłości na odległość. Wiele osób wspomina że takie związki są bez sensu, ponieważ nie ma możliwości normalnego funkcjonowania w związku. Napiszę wam co ja o tym myślę. Nie ukryję, że byłam 2 razy w takim związku. Pierwszy związek przetrwał 2 lata i do tej pory żadne z nas nie żałuję, być może że kiedyś będziemy jeszcze razem, no ale nic nie wiadomo :)



Na pewno trzeba mieć wielkie zaufanie do drugiej osoby, oraz trzeba być przygotowany na taki związek psychicznie. Bo wszystko zależy od odległości, ile nas dzieli z ukochaną osobą. Znam kilka takich par, które wytrzymują to, mimo tego że nie mają bliższego kontaktu ze sobą na co dzień. Na pewno związek na odległość musi być bardziej pielęgnowany niż normalny związek. To jest i wyłącznie moje zdanie, każdy widzi to inaczej. 


Jutro pojawi się post około godziny 11:00 więc czekajcie :)
A teraz życzę wam udanej i wyspanej nocy :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz