poniedziałek, 27 kwietnia 2015

#7 Inny od innych

Hej, dzisiaj będzie dość nietypowy post, mianowicie będzie on podlegał pod różne kategorie.
Opiszę wam co robiłam przez Weekend, i co będę robić w najbliższe dni, ale chciałabym wam najpierw pokazać, co sobie ostatnio kupiłam, bo dostałam od was wiele pytań na asku odnośnie ubrań, które kupuję. No to zaczynami :)





Pierwsza rzecz to zwykła mp3 - oczywiście niebieska - mój ulubiony kolor :) - cena: 69 zł
Drugą i trzecią rzeczą są to sukienki - Szara/Cropp - 89,99 | Czarna/New Yorker - cena: 49,99
Czwartą rzeczą jest to czerwona zwykła bandamka - 4,99zł
Piątą rzeczą to świeczka-kwiat - Home&You - 19,99 zł
Ostatnią rzeczą to świeczki z allegro waniliowe - 12,99 zł


Ja już będę kończyć, bo muszę się jeszcze spakować, bo w środę jadę do Katowic do mojej internetowej przyjaciółki, po roku czasu w końcu się spotkamy, nawet nie wiecie jak się cieszę :*
W końcu będę mogła ją przytulić..
Postaram się nagrać z nią jakiś filmik, oraz zrobić duuużo zdjęć, więc kolejny post już w piątek.
Do zobaczenia : *



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz