sobota, 12 grudnia 2015

#27 Czy kończę z blogowaniem?

Hej misie! Miałam w planach napisać do was w środku tygodnia, ale nic z tego nie wyszło. Chciałam też pójść na zdjęcia, ale cały tydzień u mnie padało.Pewnie zastanawiacie się dlaczego taki post, taki tytuł. Już wam opowiadam. Przez ostatnie dwa tygodnie miałam ciężkie dni, dlatego nie pisałam żadnych postów. Nie miałam czasu nawet dla przyjaciół. Mój dzień wyglądał tak, że budziłam się codziennie o 8:00 sprzątałam w domu, po czym szłam na dwa treningi. Jeden to siłownia, drugi to taniec. Zajmowało mi to wiele czasu, ale czego się nie robi dla idealnej sylwetki *śmiech* następnie szłam na jazdy ( od tygodnia, zapisałam się na prawo jazdy, teraz tylko muszę wyjeździć godziny..) Do tego miałam dużo nauki, by zaliczyć semestr w szkole. I tak mijały dni. Co do dzisiejszego tematu, który chciałabym poruszyć. Zastanawiałam się bardzo często czy dalej prowadzić bloga, czy wgl ktoś go czyta, wiem, że dużo zależy o de mnie, ale te komentarze, które dostawałam na początku blogowania, dawały mi siłę by pisać dalej..
 Dlatego teraz, pod tym postem, chciałabym, żebyście napisali czy mam dalej pisać, czy może zrezygnować.. Możecie dodać, na jakie tematy mam pisać, na pewno będzie mi łatwiej..

Druga sprawa to, to co się wydarzyło, przez ostatni tydzień. Mianowicie, do tej pory nie mogę dojść do siebie. Ale już wam opowiadam :)
Spełniły się moje marzenia... Pierwsze z nich to koncerty. 5 sierpnia 2016r. jadę na koncert Rihanny do Warszawy. Uprzedzając wasze pytania ( które zawsze się pojawiają ) o bilety. Ja kupiłam bilet Golden Circle. Drugi koncert, to oczywiście Justin Bieber, który odbędzie się 11 Listopada 2016roku. Tutaj bilet, to Trybuny boczne. Te dwa koncerty dały mi dużą szanse, oczywiście na spełnienie marzeń, oraz na spotkanie się z moją przyjaciółką. ( internetowa przyjaźń ) Do tej pory nie mogę uwierzyć, że zobaczę i ją, i moich idoli.
A może wy też się wybieracie na któryś, z tych koncertów ?
Pamiętajcie - komentarze dają motywację ! :)

2 komentarze:

  1. Sama powinna zdecydować, czy rzucić blogowanie. To zależy tylko i wyłącznie od Ciebie. Czy pisanie postów sprawia Ci przyjemność? Czy masz/będziesz mieć czas na blogowanie? Odpowiedź na te pytania i sama zdecyduj. :) Ja bym na twoim miejscu jeszcze jakiś czas spróbowała nie rezygnować. :)

    www.natalia-moj-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, dziękuję bardzo za radę, na pewno skorzystam :)

      Usuń