niedziela, 22 listopada 2015

#26 DIY OMBRE - Krok po kroku :)


Hej, dzisiaj przychodzę do was z Paznokciami OMBRE.
Jeśli chodzi o OMBRE, próbowałam je robić na koszulkach, czy kubkach, ale nie na paznokciach.
Według mnie wyszło to całkiem fajnie, jak na pierwszy raz :)
Zapraszam :)

  1.  Na początek pomaluj dwukrotnie paznokcie najjaśniejszym kolorem z wybranych przez ciebie lakierów.Ja wybrałam niebieski :)
 
 
  •  Następnie gąbkę potnij na kawałki. Na mały kawałek gąbki kuchennej nałóż odrobinę lakieru i nakładaj na każdy paznokieć do około połowy jego długości. Powstały efekt ma przypominać delikatne cieniowanie. Na inny kawałek gąbki nałóż jeszcze ciemniejszy lakier i rozprowadź go na każdym paznokciu tak, jak poprzednio, jednak na jeszcze mniejszej powierzchni, zaczynając od dołu paznokcia.
I gotowe :)
U mnie wyszło tak:
Mam nadzieję, że takie krótkie DIY wam się spodobają.
Pamiętaj o obserwacji i o komentarzu! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz