wtorek, 29 września 2015

#20 Proste przepisy na jesienne wieczory :)

Hej :)

Tak jak wam obiecałam, dzisiejszy post będzie poświęcony
jedzeniu :) Mianowicie mam na myśli, moje przepisy, które
sama stosuje. Będą to proste przekąski, napoje czy desery,
które możecie zrobić w krótkim czasie, oraz bez dużego
wysiłku. 



  • Zacznę od muffinek, bardzo lubie babeczki na słodko, są
    idealne do kawy lub na przyjęcie. Te babeczki możecie
    zrobić z owocami, jakie lubicie, ja wykorzystałam do tego
    przepisu maliny. Moim zdaniem ta kompozycja jest
    idealna, słodka biała czekolada wraz z kwaśnymi malinami. 

  Przepis: Co będzie wam potrzebne?

  1. 2 szklanki mąki
  2. 1 szklanka cukru
  3. 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  4. 1 łyżeczka sody
  5. 1 szklanka mleka
  6. pół szklanki oleju
  7. 1 jajko
  8. 200 g świeżych malin
  9. tabliczka białej czekolady
Wykonanie: 
 Wszystkie te składniki razem ze sobą wymieszać. Białą czekoladę
posiekać drobno i dodać do ciasta. Połowę malin lub innych
owoców dodać do ciasta i delikatnie wymieszać łyżką. Ciasto nałożyć
do połowy foremek, a na wierzch ułożyć po 2-3 maliny.
Piec 25-30 min. w temp. 180 stopni. I gotowe :)


  • Jeżeli jednak macie ochotę na coś słodkiego, tzw na szybko, polecam
    wam ten deser :)
 Składniki: 

  1. duży banan
  2. 100 g serka waniliowego (można zamienić na 2 gałki lodów)
  3. 150 ml mleka
  4. 150 ml śmietanki kremówki 30%
  5. 8 ciasteczek Oreo
  6. 2 łyżki cukru pudru (lub wcale)
 Wykonanie:
Banana obrać i pokroić w plasterki. Śmietanę kremówkę
ubić z cukrem pudrem i na chwilę włożyć do lodówki. Zmiksować banana, śmietanę
kremówkę, mleko, serek naturalny, i 4 ciasteczka Oreo.
Gotowy Shake przelać do wysokich szklanek i Smacznego! :)


  •  Kolejnym prostym przepisem są owoce. Nie jest to jakieś skomplikowane ale uważam że jest
    przepyszne :)
 Co będzie wam potrzebne?
  1. - owoce ( możecie wybrać jakie chcecie )
  2. ja wybrałam truskawki, banany, mandarynki, oraz mango.
  3. - jogurt naturalny.
Co trzeba zrobić?
- wystarczy tylko pokroić dane owoce, i dodać do nich jogurt naturalny.
Możecie dodać też musli ale jak kto woli :)





Jeżeli chcecie więcej takich postów, z przepisami, zapraszam do komentowania :)

2 komentarze: