czwartek, 17 września 2015

#19 Inspiracje Tumblrowe - czyli zrób to sama w łatwy i tani sposób :)

Hejka :)
Dzisiaj przychodzę do Was już z nowymi pomysłami.
Mam nadzieję, że ich jak i czasu będzie więcej.
Co prawda kalendarzowej jesieni jeszcze nie mamy, ale na dworzu już ją widać.
Dlatego właśnie taki post.
Pokażę Wam, jak w prosty sposób wprowadzić kilka zmian w swoim pokoju, a żeby i panująca w nim atmosfera przypominała nam o jakże cudownej porze roku.
Zapraszam!
 
 
 Na początek zacznę od zdjęć, na pewno każdy z Was ma wiele wspomnień i chciałby je w jakiś sposób uwiecznić. Są na to różne sposoby: Można zrobić swój album zdjęciowy i tam je umieszczać, ale ja mam na to swój pomysł. Co będą wam potrzebne? Na pewno zdjęcia, klej i sznurek, lub same zdjęcia :) Poniżej przedstawiam wam zdjęcie, o co mi konkretniej chodzi, moim zdaniem wygląda to na prawdę fajnie i w ten sposób pokój zyskuję fajny wygląd. 


Kolejnym moim pomysłem są poduszki. Wystarczą małe, śmieszne wzory na poduszkach żeby pokój miał swoją charyzmę :) Takie poduszki możecie kupić w pepco lub innych sklepach, albo wykonać je sami. Co będzie wam potrzebne? Na pewno poduszka, klej do tkanin, oraz naklejki lub gotowe wzory :)

Następnym elementem, są ozdoby na kredki, ołówki, słodycze czy po prostu rzeczy do makijażu. Do tego potrzebne Wam będą słoiki, tasiemki ozdobne, klej,sztuczne kwiaty i nożyczki :)
 Na ścianie także mogą zawisnąć takie maleńkie ozdoby, lub obrazy które kupicie np. nad morzem :)


Mam nadzieję że te rady będą wam przydatne, kolejny post o jedzeniu :) Zapraszam do obserwowania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz