czwartek, 27 sierpnia 2015

#17 Room Tour

Nadszedł wreszcie dzień, kiedy mogę dokładnie pokazać Wam mój pokój, który jak wiecie, został niedawno zmieniony. Zmieniły się przede wszystkim ściany, z różowego po fioletowe. Meble co prawda się nie zmieniły, nie kupowałam nowych, ponieważ bardzo mi się podobały te co mam, oprócz jednego szczegółu-koloru. Od niedawna podobają mi się białe wnętrza, ale postanowiłam że przemaluję je za około miesiąc, zaraz po moich urodzinach :)
W moim pokoju zmieniłam trochę umeblowanie, bo wcześniej łóżko znajdowało się całkiem gdzie indziej, niż jest teraz, ale dzięki temu, zaoszczędziłam dużo miejsca :)
Zapraszam do oglądania :)
 Na tej półce znajdują się m.in moje 2 ulubione misie, zegar, zaproszenia,listy,zdjęcia, oraz książki :)
 Nad półką znajduję się duże biurko, na którym widzicie radio, świeczki, i biżuterię :)
 Pomiędzy dwoma oknami, a wyjściem na balkon, znajduję się komoda, na której postawiony jest keyboard. Na ścianie możecie zobaczyć obraz ręcznie malowany, oraz zdjęcia i pudełeczka :)
Ostatnią rzeczą jest moje królestwo, czyli łózko. Łóżko jest dwuosobowe, rozkładane. Nad nim jest fototapeta, w której jestem zakochana, a obok niej lampka którą mam już wiele lat :)


Poniżej znajduję się film, który możecie obejrzeć w całości, ze szczegółami :) życzę miłego oglądania i pozdrawiam :) : *
 https://www.youtube.com/watch?v=-45Bhsqars8&feature=youtu.be


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz