czwartek, 16 lipca 2015

#13 Wielki powrót - co nowego?

Hej, od razu przechodzę do przeprosin, ale miałam tyle na głowie, tyle planów do zrealizowania w tak krótkim czasie, że nie miałam czasu na pisanie notek. Ale to wszystko dla was. Co do bloga, założyłam stronę na facebooku, żebyscie mieli lepszy kontakt ze mną, ale to nie wszystko. Mam duzo pomysłów, i po mału je realizuję, do tego będziecie mi potrzebni, ale pamiętajcie to wszystko dla Was. Zaczęłam  współpracę z różnymi firmami związanymi z kosmetykami czy ubraniami, ale to wszystko w swoim czasie. Mam dla was konkurs, ale zasady i nagrody udostępnię na stronie, a potem dodam post z osobnym wpisem, teraz zapraszam was na fb, i działamy :)
https://www.facebook.com/Mawi177?ref=bookmarks - klik :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz