sobota, 18 kwietnia 2015

#3 Stylizacje

Heej : *

Dzisiaj trochę o modzie, stylizacjach i sklepach, gdzie możecie kupić poniższe ubrania pokazane na zdjęciach. Zanim do tego przejdziemy, zacznę od opowiedzenia wam jak to się zaczęło ze mną. Modą interesuję się od początku szkoły średniej, czyli już 2 lata :) Inspirację brałam z różnych czasopism modowych, ale większość ze swoich inspiracji. Nie lubię się ubierać w ciuchy tzw. modne ( te na topie ) .. Na pewno mieliście tak że jak wchodziło coś nowego, coś modnego postanowiliście że sobie to zakupicie, a po zakupie połowa osób chodziło w tym samym. Dlatego postanowiłam że nie będę kopiować innych stylów i wymyśle swój. Jeśli chodzi o mój styl, to jest on różny. Lubię styl Vintage i staram się kupować ciuchy w tym stylu. Lubię chodzić w wygodnym ciuchach i takich, w których będę się czuła najlepiej. Poniżej pokaże wam moje stylizacje, oraz nazwy sklepów w których kupiłam dane ubrania. Zachęcam do przeczytania :)


Trampki CONVERSE - 229,99 zł
Spódniczka New Yorker - 59,99 zł
Kurtka jeansowa New Look - 99,99 zł

 



Koszulka Biała z napisami HOUSE - 49,99 zł
Zegarek Cropp - 39,99 zł
Naszyjnik Cropp - 24,99 zł









JEANSY HIGH-WAISTED - 69,99 zł
Koszula w kratkę HOUSE - 70 zł
Kurtka Cropp - 130 zł
Buty Air Max - 320 zł



Dziś wieczorem pojawi się wpis o moim idolu. Do zobaczenia : *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz